πηγη |
ΑΥΤΙΣΜΟΣ: Εκπαιδευτική παρέμβαση στη γλώσσσα
Εάν στον κοινωνικό τομέα το παιδί εξελίσσεται καλά τότε δίνουμε προτεραιότητα στη γλωσσική ανεπάρκεια. Η γλώσσα όμως είναι μια συμπεριφορά, που συνδέεται άμεσα με τις γνωστικές λειτουργίες του ανθρώπου (αντίληψη, μνήμη, σκέψη). Εξάλλου το σημείο επαφής της γλωσσικής και νοητικής ανάπτυξης γεννά την πραγματική γλώσσα.
Διαβάστε περισσότερα στα παρακάτω αρχεία:ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ 1
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΓΛΩΣΣΑ 2