Τα παιδιά θα μπορούσαν: - να σκεφτούν την τελευταία φιλονικία που είχαν με κάποιον στην τάξη, τι την προκάλεσε και τι έγινε. Ζητήστε τους να φέρουν ένα παράδειγμα στην τάξη. - να προετοιμάσουν κούκλες για τα δάχτυλα ή χάρτινες κούκλες κουκλοθέατρου, για τη Δραστηριότητα 3 εάν χρειάζεται. Εναλλακτικές δραστηριότητες Για τη Δραστηριότητα 1 Τα παιδιά σε ζευγάρια, Α και Β. Ο Α λέει «Τι όμορφη μέρα που είναι» ο Β λέει «Όχι, δεν είναι». Τα παιδιά ξεκινούν ευγενικά, μετά αρχίζουν να διαφωνούν και να τσακώνονται, διαφοροποιώντας το ύψος και τον τόνο της φωνής τους. Δεν αγγίζει ο ένας τον άλλο. Σταδιακά χαμηλώνουν πάλι τους τόνους και επιστρέφουν στο κανονικό. Για τις Δραστηριότητες 2 και 3. Τα μεγαλύτερα παιδιά μπορούν να προετοιμάσουν ένα φιδάκι. Σε ομάδες κάποια παιδιά να προετοιμάσουν σχόλια, π.χ. «Εκνευρίστηκες πολύ γρήγορα, κάνε πίσω τέσσερα κουτάκια». Κάποια παιδιά να ετοιμάσουν τον πίνακα, κάποια να ζωγραφίσουν φιδάκια και σκάλες, κάποια να ετοιμάσουν πιόνια και ζάρια. Σε μικρές ομάδες, τα παιδιά μπορούν να ετοιμάσουν παραστάσεις διαφόρων καταστάσεων που να περιλαμβάνουν διαφωνίες, με καλό και κακό τέλος. |