- Τι χρειάζεται να έχω μαζί μου για να υποβάλω αίτηση ώστε να αξιολογηθεί το παιδί μου;
- Ποιοι μαθητές αξιολογούνται από τα ΚΕΔΔΥ;
- Ποια είναι η διαδικασία αξιολόγησης στα ΚΕΔΔΥ;
Όταν έρθει η σειρά του μαθητή/τριας για αξιολόγηση βάσει του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης του, η διαδικασία αξιολόγησης έχει ως εξής:
- ο κοινωνικός λειτουργός επικοινωνεί με την οικογένεια και ορίζει τρία αρχικά ραντεβού αξιολόγησης. Το πρώτο αφορά στους γονείς όπου υπάρχει συνάντηση με τον κοινωνικό λειτουργό για τη λήψη του κοινωνικού ιστορικού, το δεύτερο και το τρίτο ραντεβού αφορούν στην αξιολόγηση του παιδιού από ψυχολόγο και ειδικό παιδαγωγό αντίστοιχα. Στη συνέχεια αν η διεπιστημονική ομάδα κρίνει ότι χρειάζεται, ορίζονται επιπλέον ραντεβού με λογοθεραπευτή ή/και παιδοψυχίατρο.
- Όταν ολοκληρωθούν οι αξιολογήσεις και έχει συνεδριάσει η διεπιστημονική ομάδα ώστε να γίνει η διαφοροδιάγνωση, καλούνται εκ νέου οι γονείς στα ΚΕΔΔΥ για ενημέρωση από την διεπιστημονική ομάδα και επίδοση της γνωμάτευσης.
Προκειμένου να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση πρέπει οι γονείς και το παιδί αντίστοιχα να προσέλθουν σε όλα τα προκαθορισμένα ραντεβού με τη σειρά την οποία έχουν οριστεί. Εάν για τον οποιαδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η προσέλευση του γονέα ή και του παιδιού, οι γονείς οφείλουν να ενημερώσουν την υπηρεσία για το κώλυμα που προέκυψε και να οριστεί νέα συνάντηση ΠΡΙΝ το προκαθορισμένο ραντεβού. Εάν δεν υπάρξει έγκαιρη ενημέρωση τα υπόλοιπα ραντεβού που εκκρεμούν δεν πραγματοποιούνται και η αίτηση θεωρείται άκυρη.
- Για πόσο διάστημα ισχύει η γνωμάτευση;